Telefoni til dyrlægebranchen

Få telefoni, der er tilpasset dyrlægers travle hverdag

Vi skræddersyr den enkelte løsning, så den passer til jeres behov.

Vores løsning indeholder:

(Inkluderet i opsætning og pris pr. bruger)

Flueben_1

Hovednumre

Flueben_1

Mobilnumre

Flueben_1

Ubegrænsede linjer

Flueben_1

Åbne/lukketid

Flueben_1

Receptionist funktion

Flueben_1

Omstilling via bordtelefon, mobil (app) og pc

Flueben_1

Menuvalg

Flueben_1

Kø-funktion

Flueben

Nummervisning på tværs af hele omstillingen

Flueben

Vagtløsning (kan styres via mobil app)

Flueben

Trinbaseret mobildata (betal kun for forbrug)

Flueben

SMS fra PC omstilling

Flueben_1

Undervisning hos jer på opstartsdagen

Flueben

Opfølgning efter 14 dage, så vi ved alt er som det skal være

Vi har flere dyrlæger blandt vores tilfredse kunder

Salling Fjends Kvægdyrlægerne logo

Kvægdyrlægerne Salling – Fjends

“Vi har valgt celfon, fordi de tilbyder en billigere, mere enkel og fleksibel løsning, end vores tidligere teleselskab. Vores ønsker om at kunne styre opkald via en app på mobil­telefonen, samt at få WiFi i bilerne, så vi altid har internetad­gang, når vi er på rådgivningsbesøg i kvægbesætningerne, har vi fået gennem løsningen fra celfon. Systemet er brugervenligt og alle funktioner kører upåklageligt og med god dækning. Den direkte kontakt til kundeservice er alfa og omega. Vi får hurtig og kompetent hjælp døgnet rundt, så vores egne kun­der altid kan komme i kontakt med os 24/7.

Vibeke Thomsen  Partner

Dyrlægegruppen Thy A/S

“Vi skiftede fra TDC til celfon for at opnå større brugervenlig­hed i det daglige brug af vores telefonsystem, og det har vi fået! Vi kan stille telefoner om som det passer os, se hvem der rin­ger og melde os ind og ud af forskellige køer efter behov. Det giver en stor frihed i det daglige.

Når der en sjælden gang er problemer er det folk, vi kender, vi kan ringe til, og vi får hurtig og effektiv hjælp fra en sød og venlig support – også når vi ringer på lidt trælse tidspunkter.”

Karina Hertel – Direktør

Center Dyreklinik Viborg Logo

Center Dyreklinik Viborg

“Telefonsystemet er meget intuitivt. Det giver gode mulighe­der for at melde sig ind og ud i kø-grupperne alt efter, om man er optaget i konsultation, operation eller sidder på kon­tor. Vi har et nemt overblik over de indgående opkald samt mulighed for at styre ”indgående kald” ved skranken.

celfon yder en rigtig god service. Vi har aldrig oplevet at ringe forgæves på deres hovednummer og bliver altid mødt af ven­ligt og hjælpsomt personale. Der ydes ligeledes super service på deres vagttelefon som besvares hurtig.”

Mette Norup – Partner

Alt dette får du til en investering på:

Opsætning pr. bruger:

Kr. 899,- ex. moms.

Pris pr. md. pr. bruger:

Kr. 179,- ex. moms.

Kunderejsen

Kunderejsen - Første møde
Kunderejsen - fuldmagt
Kunderejsen - Under flytningen
Kunderejsen - Overflytningen
Kunderejsen - Efterbesøg
Sammen finder vi den løsning, der passer til dine ønsker og behov.
Med en underskrevet fuldmagt aftales forløbet – og det tager vi os af.
Du mister hverken kald eller beskeder med en sikker overflytning.
Vi sørger for, at du og dine medarbejdere kommer godt i gang.
2 uger efter besøger vi dig igen og følger op på eventuelle spørgsmål.

Kunderejsen

Kunderejsen - Første møde
Sammen finder vi den løsning, der passer til dine ønsker og behov.
Kunderejsen - fuldmagt
Med en underskrevet fuldmagt aftales forløbet – og det tager vi os af.
Kunderejsen - Under flytningen
Du mister hverken kald eller beskeder med en sikker overflytning.
Kunderejsen - Overflytningen
Vi sørger for, at du og dine medarbejdere kommer godt i gang.
Kunderejsen - Efterbesøg
2 uger efter besøger vi dig igen og følger op på eventuelle spørgsmål.

Bliv ringet op i dag!

2 + 11 =