Telefoni til transport branchen

Teleselskab med personlig betjening

Vi lytter til jeres behov og ønsker
– og derudfra udvikles præcis den løsning, der fungerer for jer.

Vores løsning indeholder:

(Inkluderet i opsætning og pris pr. bruger)

Flueben_1

Hovednumre

Flueben_1

Mobilnumre

Flueben_1

Ubegrænsede linjer

Flueben_1

Åbne/lukketid

Flueben_1

Receptionist funktion

Flueben_1

Omstilling via bordtelefon, mobil (app) og pc

Flueben_1

Menuvalg

Flueben_1

Kø-funktion

Flueben

Nummervisning på tværs af hele omstillingen

Flueben

Vagtløsning (kan styres via mobil app)

Flueben

Trinbaseret mobildata (betal kun for forbrug)

Flueben

SMS fra PC omstilling

Flueben_1

Undervisning hos jer på opstartsdagen

Flueben

Opfølgning efter 14 dage, så vi ved alt er som det skal være

Vi har flere transport virksomheder blandt vores tilfredse kunder

celfon referencer - Morsø Taxi & Turisttrafik

Morsø taxi & turisttrafik

“Vi er rigtig tilfredse med at være kunde hos celfon. Vi er ikke bare et nr. i køen, som man kan føle, at man er andre steder. De kontakter os, hvis der er noget der kan laves anderledes, bedre eller billigere. Har vi ideer, så lytter de og løser det på bedste vis. celfon forstår at yde en kæmpe service.

Hvis der er udfordringer, så løser de det 100%, om det så er hverdag, weekend eller juleaften. App og omstillingsbord er nemt at finde ud af, for os der ikke er så skarpe på elektronik.

celfon har lavet så det er tilpasset taxi og bus branchen.

Ligeledes er det en stor fordel for os, at der ingen binding er og derfor kan have ekstra simkort liggende. Man er en kunde uanset om man har 5 tlf. numre eller man har 100, det kan jeg godt lide.”

Martin H. Josefsen

celfon referencer - Morsø Taxi & Turisttrafik

Jørgen Bertelsen Transport ApS

“Vi valgte Celfon fordi det er en god Nordjysk virksomhed, hvor man får en personlig betjening, og en god service. Du er ikke bare et nummer i rækken, men derimod en god kunde og det skinner igennem i alle aspekter.

Celfon’s løsning hjælper en hel del, det er blevet nemmere at stille om, og du kan se om, dine medarbejdere snakker i tlf. og SMS systemet i programmet er en god løsning for os.

Igen må jeg sige at man er ikke bare et nummer i rækken men en god kunde. man kan få hjælp på alle tider af døgnet, og man får hjælp med det samme, det er ikke noget med svartid på mail og så videre der er en som hjælper dig ASAP.

Vi er i høj grad tilfreds med Celfon’s support.

Flemming Bertelsen, disponent

Kunderejsen

Kunderejsen - Første møde
Kunderejsen - fuldmagt
Kunderejsen - Under flytningen
Kunderejsen - Overflytningen
Kunderejsen - Efterbesøg
Sammen finder vi den løsning, der passer til dine ønsker og behov.
Med en underskrevet fuldmagt aftales forløbet – og det tager vi os af.
Du mister hverken kald eller beskeder med en sikker overflytning.
Vi sørger for, at du og dine medarbejdere kommer godt i gang.
2 uger efter besøger vi dig igen og følger op på eventuelle spørgsmål.

Kunderejsen

Kunderejsen - Første møde
Sammen finder vi den løsning, der passer til dine ønsker og behov.
Kunderejsen - fuldmagt
Med en underskrevet fuldmagt aftales forløbet – og det tager vi os af.
Kunderejsen - Under flytningen
Du mister hverken kald eller beskeder med en sikker overflytning.
Kunderejsen - Overflytningen
Vi sørger for, at du og dine medarbejdere kommer godt i gang.
Kunderejsen - Efterbesøg
2 uger efter besøger vi dig igen og følger op på eventuelle spørgsmål.

Bliv ringet op i dag!

11 + 14 =