Brugervenlig telefoni til erhvervslivet

Det er vigtigt for os,
at vi har et godt samarbejde
med dig som kunde

Det er vigtigt for os, at vi har et godt samarbejde med dig som kunde. Du kan ikke bestille en løsning over nettet, for vi lytter til dine behov, da vi vil være sikre på, at du får præcis det, som giver værdi i din virksomhed. Vores mål er at skabe langsigtede relationer med vores kunder og opbygge gensidig tillid.

Herunder kan du se, hvorfor vores kunder anbefaler os.

Det er vigtigt for os, at vi har et godt samarbejde med dig som kunde. Du kan ikke bestille en løsning over nettet, for vi lytter til dine behov, da vi vil være sikre på, at du får præcis det, som giver værdi i din virksomhed. Vores mål er at skabe langsigtede relationer med vores kunder og opbygge gensidig tillid.

Herunder kan du se, hvorfor vores kunder anbefaler os.

Thyholm Murer A/S tog den beslutning at flytte fra Unitel til Celfon, da vi kunne spare den del penge, og fordi systemet i Celfon virkede tiltalende.
Pr. 26.02.2018 overgik vi til Celfon, og vi er hele vejen blevet guidet og ”holdt i hånden” af søde og imødekommende medarbejder hos Celfon.
Vi er glade for skiftet og nyder især de muligheder systemet tilbyder, den fleksibilitet systemet har, og menuvalg ved opringning, og derved sparer kunden for en omstilling. Det er dejligt at systemet kan tilrettes, så bare fordi vi har valgt en opsætning en uge, er vi ikke låst fast på det for evigt. Det kan altid tilpasses efter behov den næste uge.

Vi glæder os til samarbejdet.

Rikke Nørskov – Thyholm Murer
Thyholm Murer A/S tog den beslutning at flytte fra Unitel til Celfon, da vi kunne spare den del penge, og fordi systemet i Celfon virkede tiltalende.
Pr. 26.02.2018 overgik vi til Celfon, og vi er hele vejen blevet guidet og ”holdt i hånden” af søde og imødekommende medarbejder hos Celfon.
Vi er glade for skiftet og nyder især de muligheder systemet tilbyder, den fleksibilitet systemet har, og menuvalg ved opringning, og derved sparer kunden for en omstilling. Det er dejligt at systemet kan tilrettes, så bare fordi vi har valgt en opsætning en uge, er vi ikke låst fast på det for evigt. Det kan altid tilpasses efter behov den næste uge.

Vi glæder os til samarbejdet.

Rikke Nørskov – Thyholm Murer
Radio Limfjord er gennem de senere år vokset en del og vi var på jagt efter et telefonanlæg som kunne klare diverse udfordringer, og et setup hvor vi selv kunne betjene det fra vores mobiltelefon eller PC.
Selve betjeningen på mobiltelefonen er så simpel, at vi nu udnytter mange funktioner som sparer os for en masse tid og bøvl.
En person kan ved et enkelt klik passe alle vores afdelinger, fra en mobiltelefon, selv når personen ikke er på arbejdspladsen.
Selve opsætningen klarede celfon i tæt samarbejde med os, da vi havde en del specielle ønsker, grundet vores radiostudier.
Vi er hele vejen blevet guidet til at få systemet sat mest hensigtsmæssigt op, og celfons teknikere har været 100% klarer igennem hele indkøringsfasen.

Vi tænker aldrig over hvordan og hvorledes, for det hele kører mere eller mindre automatisk.

Allan Josefsen – Radio Limfjord
Radio Limfjord er gennem de senere år vokset en del og vi var på jagt efter et telefonanlæg som kunne klare diverse udfordringer, og et setup hvor vi selv kunne betjene det fra vores mobiltelefon eller PC.
Selve betjeningen på mobiltelefonen er så simpel, at vi nu udnytter mange funktioner som sparer os for en masse tid og bøvl.
En person kan ved et enkelt klik passe alle vores afdelinger, fra en mobiltelefon, selv når personen ikke er på arbejdspladsen.
Selve opsætningen klarede celfon i tæt samarbejde med os, da vi havde en del specielle ønsker, grundet vores radiostudier.
Vi er hele vejen blevet guidet til at få systemet sat mest hensigtsmæssigt op, og celfons teknikere har været 100% klarer igennem hele indkøringsfasen.

Vi tænker aldrig over hvordan og hvorledes, for det hele kører mere eller mindre automatisk.

Allan Josefsen – Radio Limfjord
Redoffice Konpap stod foran en stor opgave med at forenkle vores telefonsystem. Vi var interesseret i en brugervenlig og fleksibel løsning til vores medarbejdere, som i hverdagen modtager mange opkald og som har forskellige arbejdspladser i løbet af en arbejdsdag. celfons mobile teleløsning viste sig hurtigt at opfylde vores krav og i dag fungerer vores indringning m.v. på en mere fleksibel måde, således at alle medarbejdere nemmere kan betjene vores system.

Klaus Sørensen – Redoffice Konpap A/S
Redoffice Konpap stod foran en stor opgave med at forenkle vores telefonsystem. Vi var interesseret i en brugervenlig og fleksibel løsning til vores medarbejdere, som i hverdagen modtager mange opkald og som har forskellige arbejdspladser i løbet af en arbejdsdag. celfons mobile teleløsning viste sig hurtigt at opfylde vores krav og i dag fungerer vores indringning m.v. på en mere fleksibel måde, således at alle medarbejdere nemmere kan betjene vores system.

Klaus Sørensen – Redoffice Konpap A/S
Thy Erhvervsforum valgte i 2015 at skifte til Celfon. Løsningen fra Celfon gav os de muligheder vi havde behov for, til en pris der var konkurrencedygtig på markedet. Celfon har hjulpet os gennem hele processen og håndteret vores gamle aftale, samtidig med at overgangen til ny platform og nye abonnementer gik gnidningsfrit.

Vi oplever ligeledes at vi er blevet nemmere at træffe, bl.a. fordi hver enkelt bruger nemt er i stand til at ændre status, og man derfor hurtigere rammer en medarbejder der kan tage telefonen. Herfra kan vi kun anbefale Celfon’s løsning.

Carsten Hougaard – Thy Erhvervsforum
Thy Erhvervsforum valgte i 2015 at skifte til Celfon. Løsningen fra Celfon gav os de muligheder vi havde behov for, til en pris der var konkurrencedygtig på markedet. Celfon har hjulpet os gennem hele processen og håndteret vores gamle aftale, samtidig med at overgangen til ny platform og nye abonnementer gik gnidningsfrit.

Vi oplever ligeledes at vi er blevet nemmere at træffe, bl.a. fordi hver enkelt bruger nemt er i stand til at ændre status, og man derfor hurtigere rammer en medarbejder der kan tage telefonen. Herfra kan vi kun anbefale Celfon’s løsning.

Carsten Hougaard – Thy Erhvervsforum
Vi har flyttet vores telefoni til celfon, og igennem hele forløbet er vi blevet hjulpet på bedste vis. Vi har sammen med Henrik Melballe fundet frem til den rette løsning. Han har lyttet til vores ønsker og behov, og sammen med teknikerne lavet den løsning, som passer præcist til vores arbejdsdag.

celfon har fået gennemgået vores interne telefonpolitikker, med fokus på, at vi vil give vores kunder den bedste og hurtigste service. Nu afspejler det sig i vores telefonsystem, bl.a. ved at vores mange engelsktalende kunder helt automatisk får velkomst på engelsk.

Vi er blevet meget mere fleksible, da vi alle kan være med til at passe telefonen – selvom vi er ude i produktionen eller ude af huset. Og vi kan altid stille kaldene om til vores kollegaer.

Det er både smart og nemt!

Torsten L. Dahl – AKEA
Vi har flyttet vores telefoni til celfon, og igennem hele forløbet er vi blevet hjulpet på bedste vis. Vi har sammen med Henrik Melballe fundet frem til den rette løsning. Han har lyttet til vores ønsker og behov, og sammen med teknikerne lavet den løsning, som passer præcist til vores arbejdsdag.

celfon har fået gennemgået vores interne telefonpolitikker, med fokus på, at vi vil give vores kunder den bedste og hurtigste service. Nu afspejler det sig i vores telefonsystem, bl.a. ved at vores mange engelsktalende kunder helt automatisk får velkomst på engelsk.

Vi er blevet meget mere fleksible, da vi alle kan være med til at passe telefonen – selvom vi er ude i produktionen eller ude af huset. Og vi kan altid stille kaldene om til vores kollegaer.

Det er både smart og nemt!

Torsten L. Dahl – AKEA
Hos Skive College har vi igennem længere tid arbejdet på en fusion af Skive Handelsskole og Skive Teknisk Skole, og i denne forbindelse stod vi foran, at sammenlægge to forskellige telefonsystemer. Vi er på tre lokationer, og derfor havde vi brug for stor fleksibilitet, og et værktøj til nemt at have overblik over alle skolens ansatte.

Vi har sammen med celfon fundet den rette løsning, som er en kombination af mobil- og IP-telefoni sammen med app og omstillingsbord.

Kontorpersonalet kan med deres IP-telefon og omstillingsbord på computeren nemt melde sig ind i ringegrupperne. De har hele tiden overblik over køer og personale og kan se om de er tilgængelige. De stiller nemt om på kryds og tværs af hele skolen. Da de ikke kender alle de nye kollegaer endnu, finder de nemt den rette person med søgefunktionen i omstillingsbordet, som er tilrettet til vores behov.

Vores mange ansatte, som har en mobiltelefon, kan med den smarte app altid stille kald om og melde sig ind/ud af køer samt finde en kollega.

Alt i alt har vi fået en løsning, som passer til vores behov og som er nem at bruge. Som et ekstra plus er det dejligt, at celfon har overblik over vores samlede løsning, og at de altid er klar med hurtig hjælp, når der er brug for det.

Ulrik Mikkelsen – IT chef Skive College
Hos Skive College har vi igennem længere tid arbejdet på en fusion af Skive Handelsskole og Skive Teknisk Skole, og i denne forbindelse stod vi foran, at sammenlægge to forskellige telefonsystemer. Vi er på tre lokationer, og derfor havde vi brug for stor fleksibilitet, og et værktøj til nemt at have overblik over alle skolens ansatte.

Vi har sammen med celfon fundet den rette løsning, som er en kombination af mobil- og IP-telefoni sammen med app og omstillingsbord.

Kontorpersonalet kan med deres IP-telefon og omstillingsbord på computeren nemt melde sig ind i ringegrupperne. De har hele tiden overblik over køer og personale og kan se om de er tilgængelige. De stiller nemt om på kryds og tværs af hele skolen. Da de ikke kender alle de nye kollegaer endnu, finder de nemt den rette person med søgefunktionen i omstillingsbordet, som er tilrettet til vores behov.

Vores mange ansatte, som har en mobiltelefon, kan med den smarte app altid stille kald om og melde sig ind/ud af køer samt finde en kollega.

Alt i alt har vi fået en løsning, som passer til vores behov og som er nem at bruge. Som et ekstra plus er det dejligt, at celfon har overblik over vores samlede løsning, og at de altid er klar med hurtig hjælp, når der er brug for det.

Ulrik Mikkelsen – IT chef Skive College

Vi sidder klar med råd og vejledning

Ring til os på tlf.: 92 72 72 72

Vi sidder klar med råd og vejledning

Ring til os på tlf.: 92 72 72 72