Telefoni til håndværkerbranchen
celfons brancheløsning er tilpasset håndværkerens travle hverdag
Vi skræddersyr den enkelte løsning, så den passer til jeres behov.
Genkender du det her?

Du er ikke helt tilfreds med dit nuværende teleselskab, men kan ikke overskue at skifte

Du savner en overskuelig og brugervenlig telefoniløsning tilpasset jeres behov

Du savner nem adgang til personlig support, som kender jeres virksomhed og ved, hvordan jeres hverdag ser ud

Du er træt af en ufleksibel løsning med lang, kontraktmæssig binding

Du ønsker en seriøs og personlig samarbejdspartner, hvor du kender navnene på dem, du snakker med
Lad os tage en snak om, hvordan vi kan skabe den bedste telefoniløsning for jer!

Med telefoni fra celfon får du:

Intuitivt omstillingssystem med godt overblik over indgående kald og kolleger – uanset om I er i marken eller ved skranken

Hurtig ind- og udmelding af vagtsystem alle døgnets 24 timer

Styring af vagtkø, og hvornår den skal aktiveres

Nem viderestilling fra både pc og mobil til den enkelte håndværker

Mulighed for individuel indstilling af app’en

Venlig og imødekommende support af nogen, du kender – 24 timer i døgnet, alle uger, hele året rundt
… og hele løsningen leveres uden nogen form for binding!
Vi har flere håndværkere blandt vores tilfredse kunder

Thyholm Murer
“Løsningen lød meget tiltalende for os. Da vi overgik til celfon, blev vi guidet hele vejen og ”holdt i hånden” af søde og imødekommende medarbejdere.
Det er dejligt at løsningen kan tilrettes, så en uges opsætning ikke nødvendigvis er den samme for sidste uges.”
Rikke Nørskou – Regnskab

PC Brøndboring
“Vi ønskede en lokal & troværdig, professionel partner. Vi har stor gavn af brugervenligheden af både app og omstilling. celfon yder enestående support.”
Lars Hansen – Ejer

Agesen & Koldsgaard VVS Teknik
“Alt vores telefoni blev mobil, og med mulighed for at få omstillingsbord på pc’en. Hele den proces vi var igennem fra præsentationen over tilbud og til implementeringen foregik på en meget betryggende og tillidsfuld måde.
Vi har nu brugt celfon siden januar 2017, og er ovenud tilfredse. De små udfordringer der er opstået hen over tiden, er altid blevet løst hurtigt af de kompetente medarbejdere der er hos celfon.”
Peter Christensen – Lager- & indkøbsansvarlig
Vores løsning indeholder:
(Inkluderet i opsætning og pris pr. bruger)

Hovednumre

Mobilnumre

Ubegrænsede linjer

Åbne/lukketid

Receptionist funktion

Omstilling via bordtelefon, mobil (app) og pc

Menuvalg

Kø-funktion

Nummervisning på tværs af hele omstillingen

Vagtløsning (kan styres via mobil app)

Trinbaseret mobildata (betal kun for forbrug)

SMS fra PC omstilling

Undervisning hos jer på opstartsdagen

Opfølgning efter 14 dage, så vi ved alt er som det skal være
Hvorfor celfon
Den første kontakt, dine kunder har med dig og din virksomhed er vigtig. Derfor er vores mål, at dine kunder får en optimal og gnidningsfri oplevelse, når de ringer til dig. Vi leverer erhvervstelefoni, som er fleksibel og skræddersyet præcis til dig. Vores system er brugervenligt og giver dig stor fleksibilitet i din hverdag, fordi det kan betjenes både via computer og app. Vores mål er at gøre din hverdag effektiv, og at dine kunder oplever den bedste service hos dig. Hos os får du personlig service, og vi er altid klar til at hjælpe med et smil. Du vil opleve, at vi kender hinanden, og vi har overblik over din løsning, når du ringer.
Vi ved, det er en stor beslutning at skifte teleselskab. Derfor følger vi dig igennem hele processen fra A-Z. Vi er hos dig, når du flytter over og vi sikrer os, at alt er som det skal være.
Vi har ingen binding. Det er din bedste garanti for, at vi leverer varen – hver dag!
Det behøver ikke være svært at skifte teleselskab
Selvom det kan være en stor beslutning at skifte teleselskab, behøver det ikke være svært. Vi garanterer, at vi holder dig i hånden og hjælper dig gennem hele processen. Vi starter selvfølgelig med at komme på besøg hos dig, hvor vi lytter til dine ønsker og behov, og sammen finder vi den rette løsning, som passer præcis til dig. Vi kommer til dig på opstartsdagen og hjælper dig godt i gang, og vi går ikke før du er tryg ved det hele. Efter 2 uger gennemgår vi det hele igen, og laver eventuelle tilpasninger.
Når du udfylder kontaktformularen sker der det her:

Vi ringer dig op og tager en kort og indledende snak

Vi aftaler et tidspunkt for første møde

Vi kommer på besøg og lytter til dine ønsker og behov

Vi finder i fællesskab den løsning, der passer bedst til dig