Ontec og Celfon går sammen: Styrker erhvervstelefoni i hele Jylland

Pr. 1. oktober 2025 har Ontec overtaget alle aktiviteter og medarbejdere i Celfon – Nordjyllands største erhvervsteleforhandler.

Celfon fortsætter under sit velkendte navn og med samme stærke team i Thisted, men er nu en del af Ontec-familien. Det betyder, at kunderne stadig møder de samme kendte ansigter og den lokale forankring – nu med adgang til endnu flere ressourcer, specialiseret rådgivning og markedets førende løsninger inden for erhvervstelefoni.

“Celfon har gennem mange år opbygget et stærkt navn og en stærk kundebase blandt erhvervslivet i Nordjylland. Vi ønsker at bygge videre på den styrke. Med sammenlægningen kan vi nu tilbyde endnu mere specialiseret rådgivning, skarp support og skræddersyede løsninger til erhvervskunderne i hele regionen,” siger Jesper Ottosen, direktør i Ontec.

Både Ontec og Celfon er autoriserede Uni-tel- og Totalview-forhandlere, hvilket giver kunderne adgang til nogle af markedets mest avancerede platforme til telefoni, tilstedeværelse og kundeservice.

Med denne overtagelse styrker vi vores position som den foretrukne partner for erhvervstelefoni i Midt-, Vest- og Nordjylland – og vi glæder os til at fortsætte rejsen sammen med både nye og eksisterende kunder.

Har du spørgsmål eller vil du høre mere om, hvad det betyder for dig som kunde?
Kontakt os på 
jesper@ontec.dk eller Henrik@celfon.dk

Kundecase: J. Hundahl

“celtrack gør os mere effektive – vi har hele tiden overblik over servicevogne, trailere og andre køretøjer. Det er også med til at give vores medarbejdere et bedre arbejdsmiljø, da vi ikke forstyrrer dem unødvendigt under igangværende opgaver”

Søren Hundahl – Indehaver af J. Hundahl

Hundahl har afdelinger i Thisted og Skive, og mange udekørende montører, som hjælper landmænd i et stort geografisk område. Derfor er det vigtigt, at værkførerne har et konstant overblik over alle køretøjer.

Dette overblik hjælper værkførerne, som kan planlægge opgaverne bedre. Hvis der opstår noget akut, kan de altid se, hvem er tættest på. Hvis kunderne ringer og spørger hvornår montøren kommer, så kan de se helt præcis hvor han er, og give kunden besked ud fra det.

Systemet giver også mulighed for dokumentation ved tvivlsspørgsmål fra kunden omkring tiden, der er brugt på opgaven. I celtrack kan en værkfører selv gå ind og se præcist hvornår og hvor længe montøren har været ved landmanden.

Der har vist sig en anden fordel ved systemet. Når værkførerne kan se hvor køretøjerne er, så kan de også se hvornår medarbejderen er i gang med en opgave, og hvornår de er på farten og opgaven er overstået. Hermed kan de vente med at ringe til montøren, når opgaven er færdig gjort. Det giver mindre forstyrrelser ude på opgaven, men også mindre pres på montøren, som kan koncentrere sig om en ting ad gangen. Dette har været med til at give et bedre arbejdsmiljø.

Hos J. Hundahl har celtrack været med til at effektivisere hele virksomheden.

Vi sidder klar med råd og vejledning

Ring til os på tlf.: 92 72 72 72