Ontec og Celfon går sammen: Styrker erhvervstelefoni i hele Jylland

Pr. 1. oktober 2025 har Ontec overtaget alle aktiviteter og medarbejdere i Celfon – Nordjyllands største erhvervsteleforhandler.

Celfon fortsætter under sit velkendte navn og med samme stærke team i Thisted, men er nu en del af Ontec-familien. Det betyder, at kunderne stadig møder de samme kendte ansigter og den lokale forankring – nu med adgang til endnu flere ressourcer, specialiseret rådgivning og markedets førende løsninger inden for erhvervstelefoni.

“Celfon har gennem mange år opbygget et stærkt navn og en stærk kundebase blandt erhvervslivet i Nordjylland. Vi ønsker at bygge videre på den styrke. Med sammenlægningen kan vi nu tilbyde endnu mere specialiseret rådgivning, skarp support og skræddersyede løsninger til erhvervskunderne i hele regionen,” siger Jesper Ottosen, direktør i Ontec.

Både Ontec og Celfon er autoriserede Uni-tel- og Totalview-forhandlere, hvilket giver kunderne adgang til nogle af markedets mest avancerede platforme til telefoni, tilstedeværelse og kundeservice.

Med denne overtagelse styrker vi vores position som den foretrukne partner for erhvervstelefoni i Midt-, Vest- og Nordjylland – og vi glæder os til at fortsætte rejsen sammen med både nye og eksisterende kunder.

Har du spørgsmål eller vil du høre mere om, hvad det betyder for dig som kunde?
Kontakt os på 
jesper@ontec.dk eller Henrik@celfon.dk

Kundecase: Tandprotese Teamet

Den menneskelig kontakt er det vigtigste når vores patienter ringer, da det skaber tryghed og giver os muligheden for at give den bedste service. Så celfons løsning optimerede ikke blot internt i klinikkerne, den giver os samtidig de bedste forudsætninger for at have den gode og professionelle kontakt til patienterne.

Flemming Finøen – Tandprotese Teamet

Tandprotese teamet

“Jeg blev anbefalet celfons telefoniløsning af en kollega i branchen. Tog derfor kontakt til celfon, som herefter guidende os godt og sikkert igennem hele processen i at tilpasse løsningen, så den passer præcis til vores behov og ønsker. På det tidspunkt havde jeg klinikken i Viborg og Bjerringbro og var i gang med et opkøb af Skive klinikken. I den forbindelse blev jeg også rådført, så i dag er det kun en løsning der styrer de tre klinikker. Den menneskelig kontakt er det vigtigste når vores patienter ringer, da det skaber tryghed og giver os muligheden for at give den bedste service. Så celfons løsning optimerede ikke blot internt i klinikkerne, den giver os samtidig de bedste forudsætninger for at have den gode og professionelle kontakt til patienterne.

På mine klinikker er den personlig kontakt, rådgivning og tryghed nogle af de vigtigste ting for lykkes. Derfor er supporten hos celfon helt perfekt, da man bliver mødt på samme måde og føler sig velkommen hver gang. 

celfon laver i dag alle ændringer, som ferie beskeder, bruger opsætninger osv. da vi har valgt at fokusere på det vi er gode til. Vil man selv styrer det mere, kan vi bruge celfons selvbetjening side. Her er det muligt selv at tilpasse løsningen. 

Det er meget tilfredsstillende at kunne få forbindelse med en support vagt hos celfon i weekenden. I forbindelse med noget skal ændres eller får et akut behov!

Derfor vil jeg anbefale celfon til alle mine kollegaer i foreningen.”

Vi sidder klar med råd og vejledning

Ring til os på tlf.: 92 72 72 72