Brugervenlig telefoni til erhvervslivet

Når du skifter dit
telefoni til os,
så holder vi dig i hånden
fra start til slut…

Hos celfon samler vi på glade kunder, og vi glæder os til at byde dig velkommen.

Hos celfon samler vi på glade kunder, og vi glæder os til at byde dig velkommen.

Vores kerneværdier er:

  • Ærlighed
  • Gør det komplekse enkelt
  • Høje standarder
  • Langvarige relationer
  • Det skal være sjovt at gå på arbejde

Det er vigtigt for os, at vi har et godt samarbejde med vores kunder, og at du som kunde altid får den bedste kundeservice. Vi kender vores kunder og deres løsninger. Her venter du ikke som nummer 8 i køen.

Vi ved, at det kan være en svær beslutning at skifte teleselskab, men vi kan garantere dig for, at vi holder dig i hånden og hjælper dig igennem hele processen.

Vi starter selvfølgelig med at komme på besøg hos dig, hvor vi lytter til dine ønsker og behov. Vi finder sammen den rette løsning.

Når vi er enige om at arbejde videre er forløbet således:

 

1. Du modtager fuldmagter, som skal udfyldes med medarbejdere, numre og simkortnumre.

2. Når vi har modtaget fuldmagterne, så sætter vi gang i hele flytningen.

3. Du modtager information om dato for overflytning, simkort og vejledninger.

4. Vi laver alle programmeringerne, indtalinger mm., så det hele er klar når numrene er flyttet – du mister ingen kald, og dine kunder ringer IKKE forgæves i overgangsperioden.

5. På dagen for overflytningen kommer vi til dig, og hjælper dig i gang. Vi laver undervisning for dine medarbejdere, så I kan komme i gang med det nye brugervenlige system på bedste vis.

6. Efter to uger kommer vi på besøg hos dig igen, for at sikre at alt er som det skal være, og samler op på eventuelle spørgsmål.

Når vi er enige om at arbejde videre er forløbet således:

 

1. Du modtager fuldmagter, som skal udfyldes med medarbejdere, numre og simkortnumre.

2. Når vi har modtaget fuldmagterne, så sætter vi gang i hele flytningen.

3. Du modtager information om dato for overflytning, simkort og vejledninger.

4. Vi laver alle programmeringerne, indtalinger mm., så det hele er klar når numrene er flyttet – du mister ingen kald, og dine kunder ringer IKKE forgæves i overgangsperioden.

5. På dagen for overflytningen kommer vi til dig, og hjælper dig i gang. Vi laver undervisning for dine medarbejdere, så I kan komme i gang med det nye brugervenlige system på bedste vis.

6. Efter to uger kommer vi på besøg hos dig igen, for at sikre at alt er som det skal være, og samler op på eventuelle spørgsmål.

Når du er kunde hos os, kan du altid kontakte os på mail eller telefon. Hvis du har spørgsmål eller problemer, så sidder vi klar til at hjælpe dig. Vi har åbent på kontoret mandag til fredag fra kl. 8.00 – 16.00 og uden for dette tidsrum kan du komme i kontakt med supportvagten, i nødstilfælde.

Når du er kunde hos os, kan du altid kontakte os på mail eller telefon. Hvis du har spørgsmål eller problemer, så sidder vi klar til at hjælpe dig. Vi har åbent på kontoret mandag til fredag fra kl. 8.00 – 16.00 og uden for dette tidsrum kan du komme i kontakt med supportvagten, i nødstilfælde.

Vi sidder klar med råd og vejledning

Ring til os på tlf.: 92 72 72 72

Vi sidder klar med råd og vejledning

Ring til os på tlf.: 92 72 72 72