Simkort

Pin/puk koder

Som standard er der ingen Pin/Puk kode på celfons SIM-kort.

SIM-kort virker ikke

Hvis dit SIM-kort ikke virker, kan det skyldes flere ting:

  • Du har lige skiftet selskab og SIM-kortet derfor ikke er aktiveret endnu.
  • Din mobil er låst til et andet teleselskab og virker derfor kun med et SIM-kort fra det selskab, hvor mobilen er købt. Kontakt dit tidligere selskab for hjælp til at låse mobilen op.
  • SIM-kortet er spærret pga. manglende betaling eller spærring. Kontakt kundeservice på tlf. 92 72 72 72
  • Dit SIM-kort er meget gammelt og kan ikke benyttes i din nye mobil – Bestil et nyt SIM-kort.
  • Mobilabonnementet er opsagt

 

Prøv følgende:

  • Sluk mobilen og tag SIM-kortet ud. Indsæt SIM-kortet igen og tænd for mobilen.
  • Prøv at indsætte SIM-kortet i en anden mobil. Hvis dit SIM-kort virker i en anden mobil, kan det skyldes at din mobil mangler en opdatering.
Hvis din mobil bliver stjålet

Ring på 92 72 72 72, så kan en af vores medarbejdere spærre dit SIM-kort.

Vi sidder klar med råd og vejledning

Ring til os på tlf.: 92 72 72 72

Vi sidder klar med råd og vejledning

Ring til os på tlf.: 92 72 72 72